Svadby

Svadobná miestnosť

Firemné akcie, školenia, oslavy Služby v City Residence sú výnimočné, hotel patrí dlhodobo medzi najlepšie hodnotené hotely v Košiciach a aj napriek tomu je cenovo dostupný. Predstavuje tak perfektné miesto pre obchodné stretnutie.

SVADBA v City Residence

Prežite najkrajší deň v živote v priateľskej rodinnej atmosfére nášho hotela. Hotel City Residence je perfektnou voľbou v prípade, že ste si pre svoj svadobný deň zvolili Obradnú sieň Radnice Starého mesta, z ktorej je to k nám naozaj len na skok. Náš tím spraví všetko preto aby ste svoj veľký deň prežili bez stresu a s úsmevom na perách a zabávali sa do skorých ranných hodín. Nenútená a vkusná výzdoba, chutné jedlo a priateľský personál je zárukou toho, že od nás budete odchádzať s krásnymi spomienkami a to je pre nás tá najväčšia odmena.

Mladomanželia

Mladomanželia majú u nás ubytovanie v novozrekonštruovanom krásnom apartmáne zdarma a ďalším svadobčanom ponúkame zľavu na ubytovaní v závislosti od poštu osôb. Ubytovať sa mladomanželia môžu už od 14:00hod. deň pred svadbou a zároveň poskytujeme neskorší check-out  do 14:00hod v deň odchodu. Okrem toho od nás ako darček dostanete milú pozornosť na spoločnú cestu životom.

Ponúkame Vám tiež:

  • detský kútik pre detičky k dispozícií počas celej svadby+ na požiadanie zabezpečíme babysitting
  • v prípade záujmu Vám radi zorganizujeme obľúbenú  zoznamovacia párty pre svadobčanov večer pred svadbou
  • možnosť usporiadať slávnostný obrad na letnej teraske v prostredí plnom zelene
  • parkovanie pre svadobčanov na hotelovom parkovisku je grátis

Čítať viac

Podmienky  a pravidlá Hotela

Kapacita priestorov max.25 osôb, kapacita Salónika 10 osôb.

Prenájom priestorov: 150,-€ do 00:00hod., každá ďalšia začatá hodina- 30,-€.

 ZĽAVA na piatkový termín do konca roka 2017: prenájom priestorov do 22:00 ZDARMA, každá ďalšia začatá hodina -30,-€

V cene prenájmu je zohľadnená príprava miestnosti, zdobenie, prestieranie, obsluha, sviečky, klimatizácia priestorov, zázemie pre svadobčanov, chladničky na koláče a alkohol.

Minimálny odber: prípitok, nealkoholický nápoj, predjedlo, polievka, hlavné jedlo, druhé hlavné jedlo (servírované, alebo bufety), káva. V prípade, že dodržíte minimálny odber, môžete si na svadbu doniesť svoje koláče, torty, alkohol a nealkoholické nápoje. Váš výber svadobného menu nám prosím oznámte najneskôr 30 dní pred svadobným dňom.

Na základe Predávacieho protokolu preberie deň vopred, alebo v deň konania svadby, zamestnanec hotela tovar od svadobčanov: alkohol, koláče, torty atď., ktoré uskladní v priestoroch Kaviarne.

– detský kútik pre detičky k dispozícií počas celej svadby+ na požiadanie zabezpečíme babysitting

– v prípade záujmu Vám radi zorganizujeme obľúbenú  zoznamovacia párty pre svadobčanov večer pred svadbou

– možnosť usporiadať slávnostný obrad na letnej teraske v prostredí plnom zelene

– parkovanie pre svadobčanov na hotelovom parkovisku je grátis

Rezervačné a platobné podmienky

Potvrdiť záujem o termín je nutné oznámiť najneskôr 30 dní po predbežnej rezervácií. Po potvrdení záväznej objednávky bude záujemcom vystavená zálohová faktúra, na základe ktorej je potrebné uhradiť zálohovú platbu vo výške 150,-€ za prenájom priestorov a v prípade zrušenia objednávky je už táto záloha nevratná. Presný počet svadobčanov je potrebné nahlásiť 14-7 dní pred samotnou svadbou, v prípade, že počet hostí budete ešte upravovať neskôr ako 7 dní pred svadobným dňom, bude Vám účtovaný poplatok 10,-€/osobu. Konečné vyúčtovanie prebehne po dohode s Riaditeľkou hotela.